lördag 10 december 2011

Grattis till mig, 22 år idag!

En supermysig födelsedag det har varit. Lite extra festlig så här på kvällen då det är nobelfesten på tv :) Jag hade några fina vänner över på lite fika mitt på dagen och de hade med sig en finfin present åt mig, som jag nu sitter och smuttar på. Vildmarksglögg med smak utav lingon, blåbär och tranbär är mycket gott :) Jag fick även ett kaffe med smak av after eight som jag ska prova imorgon tillsammans med dom små chokladbitarna av mörk choklad som även dom låg i presenten, kaffet luktar supergott!

Jag hade tänt min lykta här utanför och Henrik har skottat gården. Det har kommit så mycket kramsnö! Lite kämpigt att skotta sån tung snö, men jag satt inne och tittade på medan jag kokade kolasås till min lyckade kolatårta. Jag hittade receptet på en matblogg som har mycket skoj hososs.blogg.se tror jag det var. Jag är ju inne på allt för många av dessa matbloggar :P

Jag är så glad idag! :) Ska bli skoj att packa in mina julklappar till familjen ikväll, jag är så nöjd med dom :) Bilder kommer!

Kaffet, glöggen och chokladen, Tack fina Mia och Lisa :)


Av Henrik har jag fått den här fina inspiratons/receptboken av Maria Montazami :) En mysig bok med fina bilder, tips och recept.
 

Jag fick även den nya Elvisen :) Den senaste i samlingen!
 

Mina kära systrar har skickat upp födelsedagspresent och julklapp. Se här vad mysigt nattlinne och tofflor jag fått :) Den här ska jag slinka in i inatt, Silke I like ;)


Inga kommentarer: