lördag 29 oktober 2011

Rosett

Det blev rosett i håret ikväll med nya tröjan jag sytt :) Ingen bild på tröjan pga dåligt ljus här inne och den är ju svart så inga detaljer syns. Ska försöka ta en bild imorgon på tröjan och se om det blir bättre bild.. Det ser ganska konstigt ut nu, haha men de bjuur jag på :D

Ja nu ska vi strax iväg på Kompis Annas 24års kalas. Men det är ett dubbelkalas då hennes killkompis också fyller år.. Ja vad gör man i present väg då. Kändes fel att bara ge Anna en present när det är dom båda som bjuder på tårta.. Så jag Pyntade en STOR ölflaska med olika färger snöre och det ska han få. Svårt när man inte känner folk, om han inte vill ha den kan han ju ge bort den! :)

Ja just det så är det både Allhelgona och Halloween idag. Jag "firar" inget utav dom, tycker det är ganska hemskt att de båda grejerna infaller på samma dag. Allhelgona ska man ju hedra dom bortgångna och inte spöka ut sig till dom!! Men man gör ju som man vill med det..

Ha en bra kväll!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alla helgons dag är nästa helg. :)

Sofie sa...

Jasså är det de, men då ska jag sluta gnälla haha :)