lördag 1 oktober 2011

fredagens Idolkväll

Gårdagens Idolkväll vart faktiskt trevlig :) Jag har lite ont i skallen efter att ha druckit upp hela vinflaskan, haha men det går snart över :) Nu har jag betalat alla räkningar så nu har jag det ur världen. Har skickat in mina papper till transportstyrelsen så snart har jag mitt tillstånd! Frågade Henriks kusin om han skulle vara intresserad av att vara min handledare och det skulle han kunna! Nu går allt bra för mig :)

Henrik den lilla lurifaxen köpte igår den dyraste telefonen ute på marknanden, htc evo 3D.. Jättehäftig telefon! Skoj att se videos och kort i 3D :)

Ja igår när vi kom hem hittade jag en STOR överraskning i soffan! Tack Bianca för kräket :/ Det blev till att ta av och tvätta fodralen och en filt.. Första gången hon kräkts på något, lite förvånad faktiskt att det inte hänt tidigare, men hon har vart duktig på att hålla sig borta från mattor, soffor och allt sånt.

Nu får vi se vad denna dagen har att erbjuda, det är superbra väder ute! Men jag skulle ha träffat en vän idag, men vi får se :) Annars hittar jag på något annat skoj! I eftermiddag blir det iaf kok av köttsoppa, mums :)

Inga kommentarer: