torsdag 13 oktober 2011

Beat me up!

Värsta morgonen sen mycket länge.. Jag har skrivit fel dag i min kalender på när jag skulle vart på jobbet. Jag har hela veckan varit inställd med att jag ska jobba på fredag! Fick världens chock när min chef ringde i morse och efterlyste mig. Jag skulle vart på jobbet för en timma sedan :( Eftersom det är dåligt med bussar och sånt så kunde jag inte ta mig dit nog i tid.. Åh fy fan vad dåligt jag mår av sånt här. Jag missar ALDRIG mina tider när det gäller jobb, men den här gången är den första.. Är väl därför jag är så hård mot mig själv.
Jag är väldigt arg på mig själv och efter jag hade lagt på luren med chefen kom en våg av tårar från mina ögon.. Jag känner mig så dum och måste ringa mina kollegor och be om ursäkt! Det är inte kul att vara en person kort på ett äldreboende på morgonen då så mycket ska göras..

Jag hoppas för allas skull att det löst sig ändå och att någon annan kunde rycka in och jobba. Jag som hade sett fram emot att jobba, det var ju 2 veckor sedan jag var där!! Lite orolig över att mina julpengar kommer bli monopolpengar som jag får försöka övertala butiksbiträdena om att det är inte fejk.. För det är ju den här månaden som jag får pengar av i november.. Hittills har jag inte jobbat med något som ger mig tillskott i kassan :(

Inga kommentarer: