lördag 22 oktober 2011

Bättre sent än aldrig!

Har inte tagit mig utanför dörren fören för en stund sedan. Vi klädde på oss varmt och for till Coop och handlade lite mat och faktiskt en födelsedagspresent till Anna som ska ha kalas nästa helg.. Ja vem har sagt att man inte kan hitta fina saker på mataffären, det kan man iaf! :)

Imorgon ska vi väl till stan och fika med en av Henriks kompisar Anders som är här från Lule. Jag ska då passa på och se om jag hittar något tyg. Jag vill ha vitt skjorttyg :) Tänkte att jag i veckan skulle sy en blus att ha på mig under kalaset..

Får se om jag håller min deadline med min systers julklapp. Den ska vara färdig imorgon så jag hinner med de andra klapparna och beställningarna innan jul! Snart november nu, herre min gud vad tiden rusar iväg när man har roligt!

Inga kommentarer: