torsdag 27 oktober 2011

känslomässig

Ojoj nu ska jag dela med mig!

Så känslig jag är ikväll då.. Jag såg på drömmen om ett barn på tv nyss och tårarna kommer i ögonvrån. Dessa par som har försökt få barn i flera år med hjälp och det aldrig går. Så hemsk :( Sen så var det ett par som gifte sig i programmet och då började tårarna komma igen... Igen! Jag tyckte det var så fint :)

Henrik kom hem med en dosa snus till mig idag.. Jag som har vart fri från snus i 3 dagar och har/hade börjat med tuggummi och var inställd på att NU SKA jag sluta.. När jag upptäckte dosan i kylskåpet (jag skulle tydligen inte få hitta den, den var i reserv sa han????!!!) fick jag hundra känslor på samma gång, förtvivlan, ledsen, glad m.m. Jag sprang iväg och tårarna kom även då, haha Henrik sa att jag inte behöver ta någon snus men jag säger då - nu måste jag det för det finns och gick och hämtade dosan.. Här sitter jag nu med en snus under läppen.. Besviken på mig själv på ett sätt. :(  Det värsta var att jag var nöjd med mina tuggummin och var inställd på och det kändes som att det skulle gå att sluta nu.. suck... jaja..

Hoppas på en bättre dag imorgon och att mina känslomässiga dagar är över för denna gången..

Inga kommentarer: