fredag 21 oktober 2011

kattsäkert

Titta så fiffig ljuslykta.. Här kommer ingen katt i närheten av lågan. Kommer dom med huvudet över så blir det ingen eld i något morrhår! Bianca var snabb en gång för några år sedan och hoppade upp på bordet och in i adventsljusens tredje låga.. Ingen som hon gjort om, försvann något morrhår där.. Jag vill att Lilly ska ha kvar sina så jag använder den här lyktan :) Jag slutade ha tända ljus varje kväll när jag skaffade Bianca, nu kanske det blir oftare..

Den här fick jag förra födelsedagen av Mia, Ida och Daniel, mycket fin, mysig och praktisk för kattägare :)


Tittar på Idol ikväll och har köpt godis.. Pinsamt att berätta men jag har fått stämpelkort på godishuset, hahaha Men jag märkte när jag var där att jag kanske äter lite godis jämfört med andra. Megapåsar hade både dom som stod framför och bakom mig.. Såg jag rätt när han framför vägde sin påse till 2.3 kg?!!! OMG!

Inga kommentarer: