onsdag 26 oktober 2011

Lägger mössan på hyllan

för den här veckan. Veckans jobb är avslutat, ett tre timmars pass som har gått ut på att fika och hänga tvätt.. Ne jag hoppa in när ordinarie personal var på möte med nya chefen och dessa tre timmar mitt på dagen händer det inte så mycket på. Men jag jobbade ju med en mycket trevlig vikarie så vi fick tiden att gå fort :)

Jag tog en promenad innan jag började jobbet. Det var fortfarande minusgrader och klockan var halv 12, så det har vart en kylig dag men solig :)

Jag tänkte sy klart min tröja idag, men upptäckte att jag har inte kvar något av mitt svarta mellanlägg :( Så det blir en sväng på ohlssons tyger imorgon, som jag faktiskt sökte jobb hos igår :) Såg på platsbanken att de sökte två butiksbiträden och jag tycker jag skulle passa bra där. Jag kan ju så mycket :) Butiken här nedanför backen så skulle jag få det skulle jag ha 5 minuter till jobbet, perfekt! Så jag håller tummarna hårt :)


Inga kommentarer: