lördag 15 oktober 2011

Lördagsdags

Helger uppskattas inte lika mycket när man haft helg betydligt längre. Men det är ändå skönt. Henrik är ju hemma med mig och jag har någon att prata med (på svenska). Vi får se vad jag gör idag, jag har inget planerat så det blir kanske en prommis på en stund. Jag har flyttat om kattlådan och den står nu i tvättstugan (viktig information att skiva jag vet :P ) Ne men Lilly är expert på att dra ut sand från lådan och att ha den i badrummet är då ingen stor hit. Sand som torkar fast i golvet efter att man duschat är inte en fin inredningsdetalj! Heller inte så nice när man kliver ur duschen och man får en hög med sand under foten...

Jag har kommit en bit på mina stickningar (julklappar). Jag har även vart in till stan och köpt garn till en födelsedagspresent och en beställning på sockar som jag fått :) Allt ska vara klart innan jul så jag kan posta ner allt tillsammans! Heja mig själv, I can do it! :)

Inga kommentarer: