fredag 7 oktober 2011

Go Nuts

Nu har jag kommit på vad Lilly blir helt tokig utav och det är Chili! När jag värmt en chilipirog blir hon helt till sig och låter inte min tallrik vara (hon är aldrig så med annan mat). Självklart låter jag henne inte smaka, utan hon får fortsätta hoppa. Och idag när jag hällde upp en skål med chilinötter blev det samma reaktion, hon slicka sig runt munnen och ville ha.. haha knäppt! Nu får man inte lämna framme några chilinötter på bordet!

Nu är det helg, men för mig har det varit helg hela veckan på gott och ont.. Hoppas dom ringer från jobbet och ger mig några turer nästa vecka.. I helgen händer inte så mycket utan jag ska vara i vävstugan och väva på pläden. Jag ska köpa en annan vattenskål till Lilly så hon slipper gå runt blöt om kragen, förhoppningsvis blir det så. Sen så blir det bad med nya schampot och balsamen, även en omgång med eye envy för henne..

Bianca lufsar på här hemma, hon är fortfarande lite småsur men inte arg och det är bra! Mammas stora misse <3

Inga kommentarer: