fredag 28 oktober 2011

Fredag och pizza

Jag står och lagar lite tomatsås till pizzan som vi ska laga när Henrik kommer hem från jobbet. Tomatsåsen ska koka länge då det är så mycket vatten i tomater, så ca två timmar ska den stå där och koka lite lätt :)
 

Jag älskar hemmagjord pizza! Jag är hungrig redan nu då jag känner lukten av tomatsåsen hehe.

Ikväll är det Idol på tv och det ska vi ju se. Vi är ju Idolnördar hahaha Förra säsongen var den första som jag följt och så fort jag hade börjat se på årets auditions så har jag blivit fast i denna säsongen också!

Jag har suttit och sytt på min tröja idag. Den ska bli klar innan kalaset imorgon kväll hade jag tänkt. Nu har jag bara manschetterna, knapphål och fållen kvar så det blir inga problem. Den blir i helsvart och jättefiiiiin :) Ska bli kul att gå på kalas och jag har skaffat födelsedagsbarnet en liten "myspåse" med doftljus och choklad :)

Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer: