lördag 29 januari 2011

Snöskottning och klassfest..

Gårdagen bjöd på en tidig morgon ute vid nydalasjön där vi skottade och byggde en tron som vi skulle ha till inspelningen av snöminnena.. Fy fasiken så jag kämpade med en stor spade och tung isig snö.. Idag har jag ont i rygg och armar, hoppas det betyder att jag fått några fler muskler!! Men men vi grillade korv vid våran eldstad och tände facklor och marschaller.. Men jag var urdålig på att prata in i kameran! Haha sämst, jag kunde inte koncentrera mig på vad jag skulle säga så det blev ryckigt och flummigt och det hängde inte ihop det jag sa, haha typiskt mig..  Men hela dagen där ute var mysig :)

Åkte hem och sov en timma innan jag började fixa i ordning mig till klassfesten som var senare på kvällen..

Klassfesten var mysig, men jag var så himla trött efter dagens utflykt, men jag höll mig vaken och förhoppningsvis var jag trevlig och kul som jag brukar :)

1 kommentar:

Snöskottning sa...

Japp snökottning kan vara riktigt bra träning. Men förstår att du blev trött också. Det har varit en hård vinter :)