måndag 3 januari 2011

varför man inte ska...

ha klassen på FB... Dem stressar en massa. Man mår bara dåligt av att höra att man är sist med att vara klar med uppgifter, eller hur lätt dem tycker att skolsaker är, medan man själv bryter ihop av stress för att man tycker det är svårt :(

Jag har aldrig vart efter med något under hela Universitetstiden, har alltid vart i tid med att lämna in rapporter och all sån skit, men nu har jag en grej som jag missberäknat då jag ska vara klar med den. Innan jul kom det bara mer och mer saker jag skulle hinna fixa, var det inte planeringar, genomgångar, inläsning, packning, julstressen över klappar, så var det tågförseningar och tappade en hel pluggdag åt att springa runt i sthlm och leta bussar..

Sen då.. Jag hade inte sett min släkt och familj sen förrförra sommaren och var nere i 6 dagar.. Skulle jag ta upp skolarbete under jul och strunta i mina systrar? Medan dem andra hälsade på min gamla farmor på hemmet skulle jag inte följa med för att plugga? Skulle jag sitta på nyår och plugga? När fan skulle jag ha tid förutom nu.. Nu har jag tid och nu ska jag skriva klart den där uppgiften!

Har precis kommit hem från jobbet, jobbat hela helgen, imorgon kommer folk och ska se på lägenheten! Jag kan slå vad att jag har mest att göra av alla, ingen lugn stund bara stress, stress, stress, snart pallar man väl inte mer :(

Inga kommentarer: