onsdag 5 januari 2011

Vintrig bakgård


Från min balkong ser det ut såhär just nu.. Det slog om i  natt och blev riktigt kallt och därför har träden frost på sig.. Jag tycker det är fint. Jag är ledig idag så jag tar det lugnt, jag vet faktiskt inte om jag har något att göra. Jag vet inte vad jag har för skolarbeten, om jag har något eller om jag är klar med allt. Man får ingen information från universitetet och det är dåligt tycker jag.

Jag jobbar iaf imorgon och på fredag, tjäna lite extrapengar inför flytten är bra. Dubbelhyra blir det minst i en månad tråkigt nog så jag behöver den där kronorna.. 

Jag har idag kollat på svtplay och morden i midsomer och drottning offret. Jag väntar på att Henrik ska komma hem och fördriver tiden i soffan.. Ska snart ta en fika, te och nå pepparkaka :)

Inga kommentarer: