lördag 15 januari 2011

Tabbat sig.. IGEN!

Jo jag var på universitetet igår för att ha seminarium hela eftermiddagen.. Jag hade även med mig ett klädesplagg som jag skulle lämna in.. Gick upp till läraren för att lämna och hämta ut andra kläder.. Jag går upp och hon berättar för mig att jag har rest på modeteckningar m.m. Jag fattade inget för jag vet att jag lämnat in allt och fått godkänt på saker... Jag ger mig inte utan hon får börja leta!! Och vad ligger inte i en hög i en annan lärares rum? Jo mina teckningar!! Sen vars dem slarvat bort resten vet jag inte, men jag är tvungen att göra om uppgifter. så irriterande, men jag har gjort de en gång då är det ju inte så svårt att göra de igen, men ändå... Det är så onödigt bara.. Så det blir lite plugg nu i helgen ist för vila upp mig inför termin 3 som börjar på måndag.. Ny termin, nytt moment ska bli så kul :)

Inga kommentarer: