måndag 24 januari 2011

Baka snickerskakor kanske?

Dagens innehåll har varit onödigt.. Först så vaknar jag inte av alarmet och fortsätter att sova , oj som det kan gå..Sen är jag ju tvungen att fara in på skolan och vad gör man där?.. Inget, säger hej och hejdå typ.. Sätter sig sen på en proppfull buss och känner sig dåsig i skallen.. Kommer hem och förstår att det var en jävlig huvudvärk som kom smygandes, Tack! Orkar inte läsa bok utan sitter och gör inget förutom tar en värktablett o vatten + kaffe tills Henrik kommer hem.. Henrik trycker på mitt lilla huvud och ger mig nackmassage och vipps så försvinner huvudvärken!!

Nu dricker jag en kopp kaffe efter maten och blev så himla sockersugen.. Kom på idén att kanske man ska baka något och jag tänkte på snickerskaka, mums :) Söta små kakor som jag inte bakat på säkert två år.. Har knappt bakat sen jag flyttade hit pga tidsbrist.. Det ända som saknas är jordnötssmöret, så det får bli till helgen..

Inga kommentarer: