tisdag 25 januari 2011

Bloggläsning och annat skoj..

Jag har tagit en paus i pluggandet... Pausen har nu kommit upp i 5 timmar ! Fy tusan vad tråkigt vissa saker är :( Men men ska göra klart snart, eller i morgon, får se :P

I stället tittar jag runt och läser bloggar.. Jag har fastnat för Underbaraclara.nu bloggen, en favorit :) Hon har även en husmorsskola på radion.. För inte orkar jag läsa om typiska stockholms bloggare och deras caffelatteproblem i längden..

Jag stickar också, medan jag funderar på hur jag ska göra med min pulktillverkning.. hmm ...
Imorgon ska jag in till skolan och sy en buff och en nummerlapp till pulkaracet.. Bara jag får till en finfin pulka så jag vinner också, haha På fredag börjar vi spela in film! Snöfilmen :)

Jo just det, jag glömde mina vantar på bussen idag :( Stackars mig, dem var så perfekta.. Så jag får väl sticka mig ett par till, det går ju fort men surt att glömma bort o ta med vantarna hem..

Inga kommentarer: