söndag 16 januari 2011

Morden i midsomer..

Efter ritande av byxgylfar som ska lämnas in i morgon så har jag sett på Solsidan som är hur kul som helst. Igenkänningshumor om något, haha vad jag och Henrik skrattade åt skåp och luckor scenen :P m.m.. Nu ser jag som inte oväntat på Morden i midsomer som är min favorit serie på söndagar, engelsk beck/wallander ungefär.. Vet inte varför jag tycker om att se alla dessa polisserier..

Imorgon börjar jag inte fören 10, men jag går nog upp ganska tidigt ändå.. Skönt att vara vaken och pyssla i sin egen takt utan att stressa på morgontimmarna :) Jag har fått en mycket bra grupp som jag ska arbeta med nu i 5 veckor, känner inte hälften då dem går musik och bildinriktning, men ska bli kul och träffa nytt folk :)

Ska skriva in lite referenser i mina rapporter innan jag skickar in dem, men nu är dem typ klara! :) tjoho

Inga kommentarer: