söndag 9 januari 2011

Nu är det dags igen..

Praktiken drar igång igen, fast nu är det bara en vecka kvar. Ska hinna bli klar med arbetena, men igen jag pratat med säger samma sak om vad man egentligen ska göra och det är mkt förvirrande! Jag har bestämt mig för att göra uppgifterna på ett sätt jag tycker låter rimligt så får vi se vad lärarna tycker..

Sen drar termin 3 av textilen igång :D Jag längtar verkligen att få börja med något nytt.. Vfu i all ära men jag trivs otroligt bra med att få sy och lära mig mer av hantverk och sömnad.. Men synd att det är sista terminen, sen är all slöjd över för min del på skolan och det tråkiga börjar :( AUO 2 är inget som lockar men måste göras om jag ska bli lärare...

Tiden springer iväg, jag har nu läst 3 terminer på universitetet. Känns som 1 termin, tiden har gått så fort!

Jag håller på att rensa bort och göra slut på massa grejer nu innan flytten.. Måste få bort saker, har samlat på mig allt för mkt under tiden jag bott här i 3:an.. Jag är nog lite av en samlare, en sån man sett på tv som samlar tills man inte får plats inomhus längre, haha tur för mig då att jag flyttar så ofta så jag rensar vartannat år :P

Här är saker jag fått i julklapp i år som jag inte ska rensa bort.. Båda fick jag av min storasyster, en rosa plunta och flera av skålen här nedan i olika storlekar :)



Henrik har slagit på någon film.. Får väll titta då, men jag väntar faktiskt på att klockan ska slå nio så jag kan se Morden i Midsomer :)

Inga kommentarer: