onsdag 12 januari 2011

Knepigt folk

Idag hade vi bestämt att vi skulle iväg och se hur lägenheten ser ut på insidan.. Hade ring och pratat med nuvarande hyrestanten och bestämt tid vi skulle vara där..
Vi ringer men igen svarar, konstigt tänker vi men åker ändå dit ( kanske hon inte hört telefonen?) Nybyggda vägar och flyttning av busshållplatser utan information om det, gör att vi kliver av helt bortåt tjottahejti och vi fick gå en bra jävla bit för att komma fram ( det snöa och blåste svinkallt). Vi kommer äntligen fram och det är kolsvart i lägenheten och ingen är där!! Vi har alltså bestämt tid och åkt ut helt i onödan, hon har fortfarande inte hört av sig! Jag är svinarg! Jag har inte tid med sånt här och jag hatar sådana människor, säkert är hon folkskygg också. Man lurar ingen att komma när man ändå inte tänker vara där och öppna.. Ända anledningen jag godtar för sådant här är om man typ hamnat på sjukan lr liknande...

Men jag kan ju skriva att gården var hur söt och fin som helst :) Synd bara att hon som bor där inte har skottat ingången som alla andra har gjort där i området.. Hon har trampat snön fram till dörren så det blivit värsta vallen.. Hon verkar vara galen och lat..

Nu ska jag fortsätta plugga! Jag blir aldrig klar, alltid något som dyker upp och uppehåller mig. Nu har jag en sida kvar att skriva.. Måste bli klar snart!

Inga kommentarer: