tisdag 4 januari 2011

Ny dag, nya saker och chill på kvällen.

Jaha, idag måste jag ta tag i mig själv och fixa allt som ska fixas. Sånt är livet, samma för alla som vill lyckas med något.. Jag började denna dagen med att städa (som jag skulle ha gjort igår), för snart kommer det folk och ska titta på min lägenhet. Jag vill verkligen att det här ska vara sista gången, jag orkar inte ha fler okända folk springandes här hemma!! Jag har inte tid med det..

Sen ska jag tvätta, då jag inte tvättat på över två veckor!! Mega stort berg med tvätt, men blir ju så när det är jul och man är bortrest och sen jobbar dygnet runt..

Sen det värsta.. Jag ska skriva den där uppgiften som blir mer och mer skrämmande för var dag som går.. Måste vara psykiskt alltså, jag fattar inte, har ju aldrig haft problem med skrivandet förrut..  Knäppt faktiskt.

Men när jag är klar med allt det här, klockan 19 ikväll då tvättiden är slut ska jag vara klar med allt annat också har jag bestämt. Så ska jag ta hand om mig själv, jag ska ha lite spa här hemma, ansiktsmasker, fotbad och manikyr :) Ska måla lite naglar med mitt nya nagellack jag fick i julklapp av lilla Anna, inte fransk den här gången utan röd/rosa ungefär, hehe fint :)

Inga kommentarer: