fredag 7 januari 2011

Helg!

Fredag it is och jag ska mysa ner mig i soffan framför tv:n... som vanligt :P

På onsdag ska Henrik iväg och titta på lägenheten vi snart flyttar till :) Jag följer också om jag har tid.. Men Han har pratat med hon som har den nu och hon hade inge dåligt att säga.. Hon hade precis som vi haft fula tapeter från början i lägenheten, men hon hade själv tapetserat om :) Lite mer neutrala färger än blå och orange (som verkar vara bostadens standard! ), mina tapeter kommer att vara vit, ljusgrå, latte.. kommer bli fint tror jag med mina möbler.. Uteplats på både framsidan och baksidan, det blir trevligt :) Nära till affärer som djuraffär, tygaffär och mycket mer, allt på samma gata som jag kommer bo på :)

Skönt att vara ledig nu i några dagar innan man hoppar på praktiken och skolan igen.. Men ringer dem och vill att jag ska jobba säger jag inte nej.

Måste börja med skrivuppgifter också och förbereda inför fredagens seminarium :( Åh tråkigt, jag vill börja på nästa termin nu..

Inga kommentarer: