lördag 8 januari 2011

Ditt och mitt

Jag och Henrik har vart på stan en sväng. Det var längesedan jag var där (tror jag, är lite dagvild).. Vi handlade lite nytt och tog en fika på Nya konditoriet. Jag drack kaffe och provade på en zuleikatårta som jag aldrig sett eller hört talas om förut, den var gul och god, hehe Henrik fika en morotstårta och cappuccino.. Det vart dyrt den här svängen då jag också ladda månadskortet till bussen och till min förvåning såg jag att dem höjd priset rejält :O Oh my, 755 spänn per månad, inte klokt! Tur då att det var mitt sista månadskort för holmsundsbussen..

Jaha dagens inköp blev detta.. Skillnaden på mig och lilla Henrik när vi shoppar.. Henriks inköp längst upp och mitt på bilden under!

Knivhållare, Skärp, sockar, te sil, Tv/datorspelstidning och uppladdningsbara batteri, plus en laddare!


Mjukisdress, underkläder, väggkalender med klassiska motiv,( kommer ihåg dem från jag var liten, jag fick alltid decemberbilden då jag fyllde år av farmor ), Sen tyg lilla blommigt, prickigt och rutigt i svart/vitt

Inga kommentarer: