torsdag 1 april 2010

Första april o skärtorsdag


När alla påskkärringar flyger iväg på sin kvast till Blåkulla har jag inte haft tid att följa, hehe Jag har haft mycket för mig idag, som att mäta, klippa, nåla och sy upp gardiner.. Har räknat ut att jag sicksackat och sytt raksöm 36 meter!! Ojoj :O Men jag är mycket nöjd över resultatet och imorgon blir det fotografering på dessa snygga gardiner och då lägger upp dem här :)

Jag har fixat påskris, fjädrar och ägg också... trevligt det här med påsk och ännu trevligare då man är ledig också :)

Första april idag och jag har inte lyckats bli lurad :P Jag har inte heller försökt luras med någon heller då jag är dålig på att ljuga om saker. Syns för tydligt på mig...

i helgen är det ju påskafton och påskdagen och då hör det ju till att äta godis. Det är inget jag ser fram emot, blir ganska äcklad när jag tänker på godis just nu, fyyy och usch men jag kanske ändrar mig tills dess :P

skänker också en tanke till stackars Daniel som körde i diket och nu står i vildmarken och väntar på hjälp upp med bilen. Får mig o tänka tillbaka då vi körde in i snödrivan i rondellen i skellefteå, ingen trevlig upplevelse alls!!

Nu snart sovdags, imorgon blir en lång dag med pyssel och fortsättning med fönstertvätt..

Inga kommentarer: