tisdag 6 april 2010

Arbetsintervju-skidåkning-garn

Idag ringde dem från stället jag sökt jobb på till sommaren, ett äldreboende här i närheten. Så imorgon ska jag på arbetsintervju och jag hoppas verkligen det går bra! jag vet ju att jag kan arbetet väldigt bra och jag trivs bra att jobba inom vården. Om jag får jobbet så blir det hur bra som helst. jag slipper pendla i sommar och jag kommer ha mycket roligt med ett jobb som jag trivs att arbeta med =) Dem ringde idag när jag var ute och åkte bil, så samtalet blev lite konstigt då jag knappt hörde vad hon sa då bullret från vägen och bilradion var på i början. Så imorgon hoppas jag att samtalet blir bättre, haha Jag är iaf mycket glad över att få chansen till ett så här bra sommarjobb, så får se om dem vill ha mig eller inte..

I morgon blir det även skidåkning! Jag, Henrik och Daniel ska fara och åka i den lilla backen i Vännäs. Men det blir nog lagom då Henrik inte åkt Snowboard på snart 10 år!! Ska bli kul och se han åka och det kommer nog gå bra, han är bara lite orolig för liften, haha

Så har jag vart i stan idag också. Köpt mig lite egyptiskt bomullsgarn som jag ska ha till att virka mig en tröja utav =) Så nu ska jag läsa mönster!! Lite spänning i tillvaron, hehe

Inga kommentarer: