måndag 12 april 2010

Första skoldagen på en månad

Snart ger jag mig iväg till universitetet för uppföljning av min VFU-period ! Jag har ingen aning om vad som ska hända eller om jag ska ha med nå speciellt. Det kommer bli en överraskning.. jag är lugn, bara dem inte droppar nå helt galet om att man ska ha skrivit nå jävla rapport tills idag bara! Jag tar iaf med min filminspelning om dem får nå ideer om att vi ska visa upp dem.
Nu var det så längesedan jag var på skolan att jag måste sätta mig in i allt igen! Vi ska tydligen ha nå textilkunskap som jag tror man ska ha med sig tyger till, men jag vet inte säkert.. Lite kass info av dem, iaf till mig..

Åh nej, jag känner mig vilse i pannkakan (igen) :( Hoppas allt reder ut sig så jag vet vad jag håller på med! Självstudieveckan vi hade förra veckan gjorde jag inte så mycket skolarbete på. Jag kände mig helt jävla slut i både huvudet och kroppen. Jag tog ledigt från skola och tankeverksamheten helt enkelt och nu får jag nog sota för det och arbeta dubbelt så mycket denna veckan ist.. Men men det finns inget som jag inte klarar, jag är ju smygsmart och jobbar bra under press!

Just nu är jag både påklädd, kammad, och färdig för skolan. Det är bara lite lasagne i magen om fattas och det går jag o äter nu. Tjingeling =)

Inga kommentarer: