onsdag 7 april 2010

Vilken dag, jag säger då det!

Var på arbetsintervju idag och det var en lite konstig intervju... Då dem sökte mig till hemtjänsten, fast jag skrivit på jobbansökan att jag inte har körkort ännu.. Sen så sa dem att det var ett måste att ha körkort, hmm Men det löste sig på ett annat sätt! Dem hade några tider i sommar i några veckor iaf, men det är ju inte hela sommaren som jag hade hoppats på.. Kanske om jag har tur så får jag också nattvikariatet, men det visste dem inte än om man måste ha körkort till.. Jag förstår inte riktigt varför det skulle vara ett problem om jag inte har körkort till det, då det är jobb på huset.. Men jag får vänta och se hur det blir.. Jag är ju lite nervös hur det ska lösa sig i sommar med pengar och allt sånt jobbigt :(

Sen vart jag ju i Vännäs och åkte lite skidor :) Längesedan sist, men det gick bra ändå även fast snön var lite "smörig" .. Men kul var det! Perfekta backar till den som inte är jättebra på skidåkning och det fanns även en svårare backe för dem som är duktig på å åka.. Det blir fler besök till Vännäsbacken i framtiden!

Ser inte fram emot morgon dagen, måste ju skriva klart rapporten :( Men jag ska sova på saken och ta tag i det så fort jag fått frukost och lite kaffe i morgon förmiddag... Henrik ska på arbetsintervju imorgon så jag ska hålla tummarna för att det går bra för honom :)

Inga kommentarer: