söndag 18 april 2010

Denna helgen

Igår var jag på inflyttnings fest hos Ida som flyttat till Vännäsby. Jag, Henrik, Anna och Daniel for med bussen dit och vi tog oss fram fast busschaffören körde knappt i 50 km/h hela vägen! Det blev en trevlig kväll med spel (som jag självklart vann), en massa prat om allt möjligt och goda drinkar och nån vinflaska att dricka =) Hem tog vi oss också, med hjälp av Daniel som körde oss tillbaka till Umeå/ Holmsund =)

Idag har jag vart på kalas, då Henriks moster fyllde år. Så det blev kaffe, tårta och färska jordgubbar och det var jättegott.. Jag köpte en bukett med gula tulpaner till födelsedagsbarnet, jättesöt liten bukett och den gula färgen är en favorit på blommor för mig =)

Har sett på en del av millenium filmerna som jag missade igår då jag var på festen..Nu sitter jag och försöker skriva klart min arbeten som jag ska skicka in i morgon! Det går väll sådär då jag inte har orken att tänka ut något smart att skriva. Så ist sitter jag och skriver här på bloggen.. Men jag ska ta upp skrivandet nu igen, för att jag måste. Men jag ogillar måsten väldigt mycket om det är tråkiga saker som måste göras..

Inga kommentarer: