torsdag 4 mars 2010

suck

Nu är jag så himla less på å skriva dokument och rapporter. Varför får inte jag ha sport och påsklov som eleverna får ha i grundskolan o gymnasiet?! Jag behöver verkligen ett uppehåll. Jag stressar för mycket och helgerna är alldeles för korta! På helgerna sitter jag också och pluggar och skriver. Det finns inget slut på det, när man äntligen är klar med en grej så kommer något nytt stressmoment man ska hinna göra... jag både känner mig och ser sliten ut. Snart känner jag inte igen mig själv.. Men som alltid så måste jag försöka vara positiv, men känns svårt när man är så trött som jag är. Jag brukar inte klaga men nu känns det som det är dags. Vrf har inte studenter vid högskola och universitet några lov utan hemuppgifter?! Har man lediga dagar men ändå hemuppgifter så är inte det något lov! Jag vill ha ledigt och det nu!

I morgon har jag redovisning (igen) och stressar ihjäl mig över det, känner nervositeten redan nu. Jag är nervös över mina grejer jag sytt, att dem inte ska vara bra nog. Men jag har allt för höga förväntningar på mig själv, de får jag höra väldigt ofta. Nu ger jag mig, måste ju skriva klart det sista på rapporten! Sen blir de o sova. Ha de!

Inga kommentarer: