tisdag 9 mars 2010

Imorgon gäller det !!

Imorgon har jag redovisning igen och jag hoppas att denna gång inte vara nervös. Har försökt träna bort nervositeten utan framsteg hittills, men jag hoppas på imorgon ska vara den dagen jag gör något perfekt! Det är garnmomentet som ska redovisas och jag är ganska nöjd med vad jag gjort.

Jag måste också hinna sy klart mina tygexperiment imorgon, jag har varit lat i veckan och inte hunnit så mycket tyvärr.. Jag ska också skriva på en dokumentation som ska inlämnas på söndag. Så imorgon blir det att jobba!

Jag var idag och fick en spruta som testar om jag måste ta vaccinering eller inte. Jag gillar inte det här med sprutor, men det gick bra.. Det jag inte gillade är att efter 1 januari iår har dem gjort om något, så nu måste man betala för det. Kalaset gick på 200 kr och det var över på två minuter. Nu är jag gammal nog att sjukvård inte är gratis längre och det suger :( Student som jag är hade jag behövt dem pengarna till något annat. Men sånt är livet..

imorgon far Henrik till Vännäs och hälsar på släkt, men jag kan inte följa då jag är i skolan :( Jag vill också ut och åka. Det ända jag gjort på länge är att pendla mellan holmsund och umeå, pluggat och sytt på mina projekt. Jag behöver lite miljöombyte.. Vad ska man göra till påsk? Jag vill hitta på nå kul! :)

Inga kommentarer: