lördag 6 mars 2010

Ensam hemma!! Tjoohooo det bästa som finns :P

Henrik är i Vännäs på något skotertävling och Daniel kör nå bilar. Henrik är hans assistent så jag fick stanna hemma. Jag var inte bjuden :( MEN det gör ingenting! Jag har haft de så trevligt här hemma med städ och filmer på tv, haha jag är nästan FÖR lättroad :P Kissekatt har jag haft som sällskap och det är mysigt.

Mitt mål idag är att sticka klart mina kära små sockor, för i morgon vill jag strosa runt i dem här hemma. Imorgon är det ju vasaloppet som jag brukar ha på i bakgrunden medan jag pysslar på med mina projekt. Vasaloppet är faktiskt en trevlig tradition tycker jag, kanske jag ställer upp i framtiden? Den som lever får se :) Hoppas någon ställer upp med mig i sådana fall, om någon känner sig manad hör av dig till mig!

Ikväll är det andra chansen för melodifestival finalen.. Om man frågar mig har dem som är med redan haft sin chans och borde ställa in den deltävlingen. Herregud vad det är utdraget och jag hinner bli less på skiten innan man får fram vinnaren.. suck Men allt går ju ut på att samla in pengar, som en stor unisef eller rädda barnen gala är det nästan.. Och det är ju bra på ett sätt men hade vart bättre o ha kanske två deltävlingar med faktiskt BRA låtar och sen en final. Jag vill slippa dessa folk som är med bara för att fylla ut alla 4 deltävlingar, då man vet att det är dem redan kända artisterna som kommer ta hem segern i melodifestivalen.. Det har ju vart så dem flesta åren..

Inga kommentarer: