fredag 19 mars 2010

Fredagsmys

Fredagsmys utan godis och sådant onyttigt, men jag har nå sött ikväll ändå.. Henrik sitter ju här i soffan med lilla mig :) Vi ser på Lets dance och sen Solsidan..

Jag ser på lets dance bara för att få se om den där willy åker ut eller inte! Och jag hoppas han packar sina väskor och drar, för jag vill inte se honom i någon final.. Han ser läskig ut i sina tajta byxor och meganäsa.. Jag hejar på claudia som iaf kan dansa...

Kanske man får lilla söta Henrik till å lära sig dansa i framtiden, det hade ju varit superbra!


Jag är förresten klar med mitt hemliga projekt som jag ska lägga ut en bild på om kanske en vecka :) Trodde det skulle ta längre tid att göra klart, men det tog bara en vecka. Jag är snabb, jag tillverkar saker som på ett rullande band.. Vet alltid vad mitt nästa projekt blir innan jag är klar med det jag påbörjat. Jag känner mig mycket kreativ just nu och jag har många nya idéer.. Nästa projekt blir Amigurumis :)

Ha en trevlig helg för det ska jag ha! :)

Inga kommentarer: