söndag 21 mars 2010

kanske man ska...

Det var ett år sedan jag målade en tavla sist och det kanske jag ska ta upp och fortsätta med.. Jag tycker själv att jag är ganska bra på att måla och jag har en tavelduk kvar som inte är använd. Jag har tänkt mig nå vårigt motiv, kanske en blomma och lite rosa, grön, vit.. Jag vill ha något på väggarna i sovrummet, jag har fortfarande inte fått upp hyllorna eller något där inne.

Jag måste börja måla och sy grejer som jag kan dekorera väggarna med här i lägenheten. Så när någon kommer in kommer de se att här bor Sofie. Sen så får väll Henrik något hörn också såklart :)

Nu kommer nya idéer om vad jag kan tillverka för något. Snart är det påsk och om jag gör alla mina skoluppgifter innan påsk så har jag en hel vecka att sy och måla! Helt perfekt!

Inga kommentarer: