lördag 13 mars 2010

Melodifestival finalen ikväll

Då var det dags för finalen ikväll, efter alla 4 deltävlingar och andra chansen. Det ska bli så spännande att se vad Sverige skickar för bidrag till vårat fina grannland Norge :) Jag har inte någon favorit iår, jag tycker faktiskt att det är flera som är bra. Av alla dem som nu har gått till final ikväll kan vem som helst gå vidare tycker jag! Men kanske inte Peter Jöback om jag får dissa någon, hans röst och stil tycker jag inte om och låten gillar jag inte heller, men det verkar ju de flesta andra göra eftersom han är i final. Så ikväll kommer godisskålen fram och volymen på MAX, det kommer bli en trevlig kväll. Får se om lilla Daniel kommer förbi, vem vet...

Något annat som inte hör till melodifestivalen är påskpyssel. Jag har börjat lite smått med mitt påskpyssel. Här är min stickade kyckling som jag tyckte blev söt :)

Inga kommentarer: