måndag 8 mars 2010

Även svenska hollywoodfruar ikväll

Nu har det börjat en ny säsong av svenska hollywoodfruar och det gör mig glad :) Det är ett hysteriskt kul program och häftigast av dem alla är ju Maria Montazami. Dagens program handlade om Maria som skulle handla dem perfekta toffsarna att hänga på skåphandtag och en ny kudde för 4000kr. Hennes favorit läppstift skulle sluta tillverkas så hon var rädd att inte hitta något liknande, då hon använder läppstift 30 gånger per dag, men hon lyckades hitta ett liknande som hon kunde lära sig leva med :)
Anna Anka är ju också helt underbar. Hon säger verkligen vad hon tänker och det är mycket bra tycker jag :)

Kul att ha något roligt program att titta på medan man syr på sina skolprojekt :) Och jag tror faktiskt att jag lyckats riktigt bra med första tygprojektet. Imorgon blir det att sy en massa innan jag går till vårdcentralen och får den hemska sprutan i armen!! Nervös men de ska nog gå bra!

Inga kommentarer: