fredag 26 mars 2010

Gulligt

Något som jag såg idag som jag tyckte var kul var björnungarna på lycksele djurpark :)
Fast jag var inte där utan såg dem på VK.se, live i webbkamera. Umeå universitet har tydligen något projekt med kameror och har satt upp kameror hos björnarna och vargarna på djurparken. Söta små björnungar,dem ska jag nog kolla in till några fler gånger :)



Nu är det helg också, TJOHOOO ! Men jag ska göra klart en massa skoluppgifter, inte lika kul... Jag har inte hunnit göra något nu då jag har VFU och jag vill ha klart allt innan påsk så jag kan få ett andningshål från skolan.. Längesedan jag bara kunde sitta och inte behöva tänka och stressa över något alls. Kommer faktiskt inte ihåg när jag INTE hade något som var tvunget att göras. Tål att reflekteras över.

Inga kommentarer: