tisdag 18 september 2012

Wide Awake

Jodå här är man vaken, undra om jag kommer kunna sova senare. Jag råkade somna efter jag ätit lunch och tänkte "bara vila en stund", vilan varade i över 3 timmar! Jag var väldigt förvånad över hur länge jag hade legat där typ helt medvetslös. När jag lade mig var det sol och fint, när jag vaknade var det fulväder ute och jag skyndade mig upp så inte Henrik skulle hitta mig sovande mitt på dagen, haha Tråkigt att sova bort fina dagar.. Nästa gång sätter jag alarm på 30 min (som borde räcka).

Idag har jag haft min sista inskolningsdag på nya stället. Lite nervöst känns det. Jag ska ju kunna allt nu! I morgon är jag ledig så då får all information sjunka in, så på torsdag när jag ska jobba så går det nog bara bra :)

Såg precis på Svenska Hollywood fruar och jag skrattar ihjäl mig! :P Mycket underhållande program som jag kan bara sitta och titta på, annars så kan jag inte se på tv utan att ha en stickning i handen. Jag har inte ro att se på tv, jag måste göra något/eller några saker samtidigt :)

Imorgon blir det pyssel här hemma tror jag. Skönt att vara ledig ibland.


Inga kommentarer: