torsdag 27 september 2012

Höstregn

idag har det varit riktigt ruskigt och regnigt ute. Sen kom solen några minuter och nu är det grått igen. Hoppas det är uppehåll sen då jag ska cykla till jobbet! Jag har hunnit väva klart en matta i vävstugan, men den får sitta kvar i väven tills jag kommer på vad jag ska göra med de sista centimeterna som är kvar (kanske en badrumsmatta?) :)

Igår var jag och Henrik på stan en sväng, åt på Max och köpte lite inte så roliga men nödvändiga saker. Jag fick ett jobb sms och läste helt fel på datumet så jag trodde jag skulle jobba idag när det var igår kväll det gällde. Jag kom då försent, mer än en timma sent!! :( Inte likt mig, jag är den som alltid är minst tio minuter tidig till jobbet. Fast dom förstod mig, alla kan göra misstag. Skönt att ingen var sur på mig. Det är mest jag som är arg på mig själv..

Jag tog cykelrekord iaf. Jag har aldrig varit så snabb på att cykla som igår. Susa fram i ljusets hastighet, haha nästan!

Mot vävstugan



Inga kommentarer: