tisdag 11 september 2012

Happy again

I två dagar har energin varit ganska låg. Men nu känner jag att det börjar komma tillbaka till mig. Vet inte vad som gjort mig så less och trött på allt. Men det kan vara vädret som påverkat mig och för att jag inte har haft sammanhängande ledighet på länge. En dag här och var räcker inte för mig, jag måste iaf få två dagars ledighet i rad för att kunna ladda upp. Som vanligt får jag dåligt samvete över att jag tackar nej till jobb, men det var nödvändigt idag. Hade jag jobbat idag hade jag antagligen blivit sjuk, känner att det har varit något på gång och då är det bästa att vila.

Men som sagt, jag känner mig piggare och energin har kommit tillbaka! :) Happy Happy!

Jag är glad över att ha Henrik hemma så vi kan mysa framför tv:n ikväll till Svenska Hollywood fruar. Jag har köpt lite godis för att pigga upp mig ännu mer. Och den senaste BurdaStyle har dykt upp i min brevlåda. Jag har redan hunnit bläddra igenom den snabbt och jag gillar det jag ser! Vill börja genast med något att sy.

Köpte den här chokladkakan. Mums så god den är! 
Jag brukar köpa Crunchy Corn i lösvikt vid naturgodiset och med
 mjölkchoklad blev det jättegott! 



Inga kommentarer: