söndag 2 september 2012

Officiellt höst!

Idag har mina plantor fått flytta in! Jag har stått och planterat om dom i krukor. Förhoppningen är att dom ska leva lite längre och kanske klara sig till nästa sommar. Just nu är mina fönster fulla i plantor. Jag ska fundera ut vart jag kan ställa dom sen. Mina trädgårdsmöbler och grillen har vi också ställt in. Tror inte det blir något mer varmt finväder att sitta ute i tyvärr. Nu blir det till å mysa inomhus med tända ljus och filtar. Min värmefilt kommer nog snart fram :) Love It!

En djungel i köksfönstret! :) Men katterna har fortfarande kvar sin plats till vänster!
Bäst så, då åker inga blommor i golvet :) 


Inne i vardagsrummet hamnade mina fina blå/lila blommor. Men även i det här fönstret har katterna kvar sin utkiksplats :)
 

Inga kommentarer: