torsdag 13 september 2012

Dagens fynd

Det blev att jag for in till stan och mötte upp en kompis. Jag var ute efter nya skor, jag hade ju bara ett par!! OMG bara ett par höstskor! Så det var ett måste att skaffa några par till. Jag hittade två par efter att jag var in i alla skobutiker som fanns. Jag passar sjukt dåligt i höga skinnstövlar upptäckte vi, jag har för smala ben, inga sitter som de ska längs benet :( Haha såg så muppigt ut att vi fick ett par skrattanfall. Men är övernöjd med dom jag fick med mig hem och inte var dom värst dyra heller 400:- st, annars så får man ju räkna med en tusenlapp per sko i vanliga fall..

Vi promenera runt i affärer och plötsligt händer det! Jag ser en jacka som jag har varit ute efter sen i våras. Den satt som en smäck och då var det bara att klippa till! Jag är helnöjd med modellen, färgen och jackan kostade bara 400:- den också! Tacka vet jag H&M :)

Gick förbi glitter då jag hade sett en sån där hårmunk i tidningar. Jag måste bara prova. Jag är ur usel på håruppsättningar på mig själv, men har hört att det ska vara enkelt. Jag har inget att förlora! haha Ibland vill jag vara mer som mina systrar som kan allt med hår och smink och är jätteduktiga på att fixa på sig själva. Men det krävs nog bara lite övning (men man ska idas också).

Köpte en nagelbandskräm till stackars lilla Henriks händer. Trasiga nagelband är inte trevligt, men nu ska det bli bättre. Kan vara bra för mig med nu när det blir höst och man får torra händer. Sen ikväll ska jag ta hand om Henriks fötter också. Det blir lite SPA här ikväll :)





Inga kommentarer: