fredag 7 september 2012

Laddar upp!

Inför mycket egentligen. Men jag har nu laddat upp med lite nya tepåsar i skafferiet. Eftersom jag märkt att jag inte kan dricka svart te på kvällarna ( kan inte sova då ) så har jag köpt grönt och rooibos te. Det är ju så mysigt att dricka te under hurvviga höstkvällar.

Jag sitter nu och har en kamp mot klockan. Jag har dragit igång lite köttsoppekok och jag ska snart iväg till jobbet. Jag kokar köttet in i det sista! Men jag vet inte vad det var för konstig köttbit jag hitta i frysen. Det var älgkött till kok stod det, men det verkar vara av en liten sämre del av älgen med mycket senor och "skit" :(. Jag putsade det så gott jag kunde!  Hoppas för gud skull att det inte blir för segt! Jag hinner själv inte smaka, så Henrik får säga om det duger ikväll när han kommer hem.

Ikväll ska Henrik på grabbkväll, men han ville att jag skulle komma och säga "Hej" efter jobbet. Får se om jag orkar eller om jag far hem och dricker något av mina nya teér i stället :) 


Inga kommentarer: