onsdag 19 september 2012

Värmande

Blev en sväng på stan idag ändå. Skulle luncha med en kompis och det blev kinesiskt :) Jag handlade lite garn på min favorit affär Hemflit. Så nu ska jag massproducera sockar. Kom att tänka på att jag behövde nya vantar och något att ha på huvudet nu när det är så kallt på morgonen. Gårdagens cykeltur till jobbet var ingen rolig historia för mina stackars händer och öron som frös. Så idag hittade jag ett par vanliga fingervantar (provade skinnhandskar men kände mig som en riktig cruella devill i dom, haha). Sen så hittade jag några mössor som jag tyckte passade mitt huvud. Köpte med dom också. 

Och hur svårt var det inte att fota sig själv så en mössa ska synas?! Gaaah! Jaja... det får duga :P

Grå tunt stickad mössa. Passar när man vill vara lite vardagsfin :)


Lite varmare men ändå söt mössa. Passar när jag cyklar till jobbet. Jag köpte även en likadan fast i grått. Variera är kul! :)
 

 Ull ull ull. Älskar Karisma garn!


Härligt ullgarn:)
 

Inga kommentarer: