måndag 23 juli 2012

Stackars mig

Jag har så ont i munnen. Fan att man ska åka på det ena efter det andra. Men det ska väl ordna till sig det här också.

Jag tänkte passa på att boka mig en tandläkartid för nu är det längesedan jag var och kollade mina tänder. Läkaren igår såg att jag hade två hål och det vill jag ju självklart få fixat så snabbt som möjligt. Jag ringde till tandläkarkliniken idag och de sa att det var upp till 1 års väntetid!! WTF!? Men jag satte upp mig på listan och ska fortsätta ringa runt till alla tandläkare (som just nu har semesterstängt ) och hoppas på att det går fortare hos någon annan. Men jag vill vara kvar inom landstinget. Fast måste man gå privat för att man ska få saker och ting gjorda får jag väl kolla upp det.

No more candy for me :( 


Inga kommentarer: