måndag 23 juli 2012

Sockerfritt men sött

Från och med idag ska jag dra ner så mkt som möjligt på socker. Jag ska köpa sockerfria produkter om det ska vara något godis eller dricka. Jag har blivit lite uppskrämd över att veta att jag har två hål i tänderna och innan jag fått det fixat så vill jag inte göra det värre!

Har idag fortsatt ha ont och jag har fått äta värktabletter hela dagen, men ändå lite bättre än igår! :)

Jag sitter också och planerar lite fest. Vad ska man ha på sig och vad ska man köpa för något. Det börjar dra ihop sig till Henriks 30-årsdag :) Hoppas det är fint väder och varmt för jag vill ha klänning förstås :)


Bild från i helgen när man mådde prima och skulle på grillfest.. 
(Nu ser man ju ut som jag vet inte vad, svullen och trött :/ Hoppas jag blir frisk snabbt!)


Var tvungen att åka till veterinären idag också :/ Trodde Lilly brutit tån, men det visade sig vara en stukning. Hon ska då lyckas med allt! Men skönt att det inte var något benbrott iaf. Blev ju skraj när hon kommer haltandes och "skriker" när man tar i tassen. Hon var svullen och röd om en tå. Men nu är hon lugn och det ska väl läka fort. Så går det om man ska ha springa racer i lägenheten!

Inga kommentarer: