tisdag 31 juli 2012

Kom och for

Nu åkte mina föräldrar hem. Mer förvirrat än dom här dagarna har varit, var när jag var och hälsade på dom. Vi är som yra höns allihopa :P Men det var kul att dom kom och hälsade på, nu drar dom vidare till Gotland eller var det Öland (förvirrat samtal innan de åkte).

Men nu har vi fixat 30års-present till Min Henrik <3 Kul ska det bli i helgen!
Jag har även skaffat mig en ny klänning till kalaset. Man kan ju inte gå hur som helst på ett 30års-kalas!! "Vanliga" sommarklänningar är inte OK tycker jag. Det ska vara uppklätt när någon fyller jämnt :) Sen får vi se om jag byter om till kvällen då det är mer festkalas.

Provade nya klänningen och den är superfin och sitter som en smäck,
 men mer visar jag inte av den. 


Snart kommer älsklings Henrik hem från Jokkmokk. Som jag har längtat efter honom. Sätter mig här ute och äter en glass och stickar tills han kommer. Hoppas han har med en present/överraskning! :) haha Han brukar ha det och jag älskar presenter :)

Inga kommentarer: