tisdag 24 juli 2012

Jobb och bio

Imorgon får jag verkligen ta nya tag så fort jag vaknar. Nu drar det igång igen. Jobb till 17, middag med Henrik på stan efter det och till sist bio, Batman :).

Pratade med föräldrarna och de kommer med stor sannolikhet hit nästa vecka och hälsar på innan de drar vidare till resten av de gamla släktingarna.

Vi ska få en electrolux assistent och en finservis i present av dom. :) Trevligt! Det plockas mer vuxenpoäng, haha (Det behövs då folk tror jag är 17, haha Tackar tackar, jo jag ser ung ut och kommer säkert som mamma få visa leg till 40års åldern!)

Tre veckor kvar nu på sommarschemat. Hoppas jag får några fler soliga lediga dagar (då jag är frisk),  då jag samlar fräknar på näsan och vill få bort den där fula solbrännan efter klänningen! :P
Heja mig själv :D



Inga kommentarer: