torsdag 26 juli 2012

proppmätt

Jag och Henrik har ätit gott både igår och idag. Igår gick vi till Costas och åt god grekisk mat och vin tills vi inte fick ner en bit till. Kom i sista stund till SF där vi skulle möta upp Daniel för bio. Köpte lite snacks som ingen av oss orkade äta, även fast filmen var 3 timmar lång med reklam. Nya Batman var för övrigt mycket bra :) Om någon funderar på att gå och se den, så gör det!

Idag lagade vi helstekt fläskfilé späckad med soltorkade tomater och fetaost. Till det klyftpotatis, bearnaisesås, sallad och vitlöksbröd. Och till efterrätt ute i solen blev det 88:an glass och kaffe gjord med vår fina maskin :)

Imorgon jobbar jag igen och Henrik far iväg på resa norrut på lördagsmorgonen. Men jag jobbar ju ändå och sen kommer väl min familj upp så jag blir inte ensam så länge.Kanske jag tar dom till den grekiska restaurangen då :)


Inga kommentarer: