torsdag 12 juli 2012

"lugnet" innan stormen

Idag är jag ledig och jag passar på att göra lite hushållssysslor och andra roliga saker :) För imorgon börjar min 8 dagars vecka på jobbet, jag jobbar alltså fredag till fredag och det är nästan bara 10 timmars turer :/ Det ska även bli regnoväder här i helgen enligt nyheterna.. Det gör mig inte så mycket att jag jobbar då.. Men Henrik har bara en dag kvar tills han får semester, så jag hoppas för hans skull att resten av sommaren blir fin :)

Jag bakade den här kladdkakan som jag hittade på coops hemsida :)
 Blir att gotta sig ikväll!


Jag har sytt klart blusen till mamma! :) Ska bara stryka den en snabbis innan jag slår in den i paket för att bli skrynklig igen i posten :P 

Blusen har jag sytt i ett satintyg med flera sömnadsdetaljer (som inte syns när man fotar, det blir för ljust för min kamera. Morr. ) Hoppas hon kommer tycka om blusen, den är så skön att ha på sig :)


Nu ska jag börja sy en annan liten blus till mig själv :) Det är på tiden då jag klippte ut delarna i våras! haha

Inga kommentarer: