tisdag 17 juli 2012

Mer än halva

Jobbat 5 av 8 dagar innan jag får ledigt i två dagar. Jag känner i kroppen att jag arbetar, nu har jag typ träningsvärk. Men idag slutade jag "tidigt" kl. 16.15 :) så jag har haft tid här hemma att greja på!

I söndags jobbade jag delad tur och mellan timmarna gick jag in till stan och mötte upp Henrik. Vi åt lunch och gick ner till älven och åt efterrätt. Jag åt så mycket att jag mådde dåligt i flera timmar efteråt, haha typiskt mig! Jag köpte även ett par skor och sen fick jag ett par rosa tygskor av Henrik som han tyckte jag skulle ha :) Men har dom gjort om skostorlekarna igen? Jag går ur de flesta skorna i strl. 36!

Passade på att impregnera mina nya rosa/aprikosa skor idag :)


Rosa tygskor jag fick av Henrik, mycket bekväma :)
 

Plockade lite smultron i vår rabatt, mums! Älskar bär!
 

Gick överstyr på godisavdelningen :P Men bra för mig då jag gått ner i vikt..
 Nu ska jag gödas upp!


Inga kommentarer: